Pomoc ePanel - Aplikacja Wyłącza się

Problem: Problem: Aplikacja EPanel Uruchamia Się Poprawnie, Ale Po Wpisaniu Loginu I Hasła Lub Wykorzystaniu Danych Zapamiętanych I Wciścięciu Przycisku Zaloguj - Aplikacja Wyłącza Się.

Rozwiązanie:

Prawdopodobnie uszkodzone zostały pliki aplikacji.

Najprawdopodobniej uszkodzone zostały pliki konfiguracyjne aplikacji. Konieczne będzie ich usunięcie, tak aby aplikacja utworzyła je na nowo. Po usunięciu plików konieczne będzie ponowne pobranie materiałów (aplikacja nie będzie pamiętała, które z nich ma już pobrane), powinno to jednak rozwiązać problemy z logowaniem.

Wskazane jest usunięcie wszystkich plików z katalogu:
APPDATA%\Pearson Central Europe sp. z o.o\PearsonDesktop

(katalog %APPDATA% można wpisać bezpośrednio w pasku eksplorera plików lub po wciśnięciu kombinacji klawiszy Win+R / wybraniu z menu Start opcji Uruchom).

Dla ułatwienia zamieszczamy pełną ściężkę zależną od wersji systemu operacyjnego Windows:

dla Windows Vista/ Windows 7 / Windows 8 EN / Windows 10 EN:
C:\Users\[NAZWA_UŻYTKOWNIKA_WINDOWS]\AppData\Roaming\Pearson Central Europe sp. z o.o\PearsonDesktop\

dla Windows Vista/ Windows 7 / Windows 8 PL / Windows 10 PL:
C:\Użytkownicy\[NAZWA_UŻYTKOWNIKA_WINDOWS]\AppData\Roaming\Pearson Central Europe sp. z o.o\PearsonDesktop\

dla Windows XP EN:
C:\Documents and Settings\[NAZWA_UZYTKOWNIKA_WINDOWS]\Application Data\Pearson Central Europe sp. z o.o\PearsonDesktop\

dla dla Windows XP PL:
C:\Documents and Settings\[NAZWA_UZYTKOWNIKA_WINDOWS]\Dane Aplikacji\Pearson Central Europe sp. z o.o\PearsonDesktop\

Uwaga: Katalog Dane Aplikacji (lub App Data) jest katalogiem ukrytym. Należy włączyć w systemie pokazywanie ukrytych plików lub folderów aby mieć możliwość jego zobaczenia. Można jednak do niego wejść wpisując bezpośrednio pełną ścieżkę, np. %APPDATA%\...