Blog

Nasza Nowa Strona - Dlaczego Przeszlismy na JAMSTACK

Nasza Nowa Strona - Dlaczego Przeszlismy na JAMSTACK

By Zespoół Dibby Polska

|

Thu Nov 02 2023

|

Technologia

|

0 komentarze

Nieustannie się rozwijamy i doskonalimy. Wykorzystywanie najnowszych technologii a ciągły rozwój naszych systemów zapewnia nam możliwość świadczenia naszym klientom usług najwyższej możliwej jakości. W tym wpisie krótko opiszemy, dlaczego sami zdecydowaliśmy się przejść na technologię Headless i dlaczego każdemu polecamy ten krok.

Google 2.0 - Chcą Budować Lotniska i Całe Miasta

Google 2.0 - Chcą Budować Lotniska i Całe Miasta

By Zespoół Dibby Polska

|

Thu Sep 18 2014

|

Technologia, AI

|

0 komentarze

Google ma ambitne plany, powołuje zespół Google Y do pracy nad projektem Google 2.0, które ma zająć się budową lotnisk i całych miast

O Czym Należy Pamiętać Przy Zmianie Strony Internetowej?

O Czym Należy Pamiętać Przy Zmianie Strony Internetowej?

By Zespoół Dibby Polska

|

Tue Sep 16 2014

|

Porady, Strony WWW

|

0 komentarze

Kilka bardzo istotnych porad dla osób które planują odświeżenie lub kompletną przebudowę swojej strony internetowej. Dobrze jest pamiętać o kwestiach opisanych w tym poscie. Dzięki tym kilku prostym poradą zachowamy spójność przejścia na nową stronę WWW, zachowamy osiągnięty wynik SEO i nie stracimy starych Klientów i wejść.

Wiele Zmian

Wiele Zmian

By Zespoół Dibby Polska

|

Tue Aug 26 2014

|

Porady

|

0 komentarze

Ostatni okres stał dla naszej spółki pod znakiem zmian. Zmieniło się wiele od brandingu, przez strukturę udziałową, kończąc na ujednoliceniu i uproszczeniu naszej oferty. Mamy nadzieję, że niezmiennie uda nam się utrzymać zadowolenie i relacje z naszymi Klientami.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 7

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 7

By Zespoół Dibby Polska

|

Thu Mar 14 2013

|

Porady

|

0 komentarze

W poprzednich wpisach opisywane były różne drogi szukania oszczędności, m.in. przez mapowanie procesów i ich automatyzację. Wskazywane były ogólne drogi znajdowania metod optymalizacji kosztów w firmie. Czas na konkretne rozwiązania, które można wdrożyć natychmiast.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 6

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 6

By Zespoół Dibby Polska

|

Sat Feb 02 2013

|

Porady

|

0 komentarze

Część 4 – Oszczędności w firmie i racjonalizacja kosztów na przykładzie hostingu. W pierwszym wpisie z cyklu szukania oszczędności w przedsiębiorstwie, gdzie główną uwagę skupiliśmy na oszczędności poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, przedstawiona została ogólna procedura szukania oszczędności, składająca się z mapowania procesów, planowanie optymalizacji, wdrażanie i monitorowanie wyników.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 5

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 5

By Zespoół Dibby Polska

|

Sat Apr 14 2012

|

Porady

|

0 komentarze

W pierwszym wpisie dotyczącym optymalizacji kosztów w firmie podany był przykład optymalizacji kosztów poprzez redukcję czasu pracy pracowników poprzez wprowadzenie zautomatyzowanych i zintegrowanych systemów informatycznych. Redukcja czasu pracy pracowników odbywać się może również poprzez zatrudnianie wyspecjalizowanych specjalistów – na przykład poprzez outsourcing usług, co również zostało omówione na tym blogu.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 4

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 4

By Zespoół Dibby Polska

|

Fri Feb 03 2012

|

Porady

|

0 komentarze

Część 4 – Oszczędności w firmie i racjonalizacja kosztów na przykładzie hostingu. W pierwszym wpisie z cyklu szukania oszczędności w przedsiębiorstwie, gdzie główną uwagę skupiliśmy na oszczędności poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, przedstawiona została ogólna procedura szukania oszczędności, składająca się z mapowania procesów, planowanie optymalizacji, wdrażanie i monitorowanie wyników.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 3

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 3

By Zespoół Dibby Polska

|

Thu Jan 19 2012

|

Porady

|

0 komentarze

Część 3 – Outsourcing. W cyklu wpisów dotyczących optymalizacji kosztów poruszane były już tematy związane z oszczędnością poprzez automatyzacje procesów (część pierwsza) oraz optymalizację kosztów poprzez wybór najrozsądniejszych warunków rozliczeniowych pomiędzy opłatami stałymi lub zmiennymi. Kontynuując poniekąd ten temat, w tym wpisie znajdują się wskazówki dotyczące możliwości zmniejszania kosztów poprzez outsourcing, czyli realizacji części procesów poprzez zewnętrzne firmy.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 2

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 2

By Zespoół Dibby Polska

|

Thu Jan 05 2012

|

Porady

|

0 komentarze

Część 2 – Koszty stałe i koszty zmienne. W pierwszej części dotyczącej optymalizacji kosztów mowa była o oszczędzaniu czasu pracy, zwiększaniu efektywności i jakości wykonywanych zadań poprzez wprowadzenie automatyzacji, integracji systemów oraz wdrożeniu procedur kontrolnych i mechanizmów raportowych, w myśl zasady, że wszystko co da się zmierzyć, można poprawiać.

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 1

Jak Optymalizować Koszty W Firmie? Część 1

By Zespoół Dibby Polska

|

Thu Dec 22 2011

|

Porady

|

0 komentarze

Część 1 – Integracja systemów informatycznych Tym artykułem rozpoczynamy serię artykułów dotyczących szukania oszczędności w firmie, optymalizowania kosztów i zmniejszania czasu pracy pracowników przy pracach niekreatywnych. Celem wpisów jest wskazanie konkretnych obszarów, w których faktycznie można zoptymalizować pracę i koszty firm, zarówno w przypadku małych, średnich, czy dużych przedsiębiorstwach.

Zarządzenie Dokumentami Firmowymi i Notatkami

Zarządzenie Dokumentami Firmowymi i Notatkami

By Zespoół Dibby Polska

|

Sat Aug 20 2011

|

produktywność

|

0 komentarze

Na podstawie własnych doświadczeń oraz doświadczeń w kontaktach z innymi firmami wiemy jak częstym i poważnym problemem jest brak usystematyzowanej procedury zarządzania dokumentami a już zupełnie notatkami ze spotkań czy konferencji. Jest to problem o tyle ważny, że zignorowanie go prowadzi do znacznych problemów z zarządzaniem procesami, projektami czy nawet najprostszymi wymogami formalnymi. Powoduje to powstanie chaosu w firmie, który z kolei zwiększa czas potrzebny na wykonanie wielu czynności. Oczywiście przekłada się to na gorsze wyniki firmy, zwiększa niezadowolenie klientów i możliwości powstawania konfliktów.

Witamy Na Blogu Firmy Dibby

Witamy Na Blogu Firmy Dibby

By Zespoół Dibby Polska

|

Tue Jul 19 2011

|

dibby

|

0 komentarze

W związku z dużym rozwojem naszej firmy, ogromną ilością informacji, jakimi moglibyśmy się z Państwem podzielić postanowiliśmy uruchomić bloga. Będziemy tutaj publikowali zarówno informacje związane z naszą branżą, które uznamy za bardziej istotne jak i artykuły i porady przydatne Państwu, naszym klientom (oraz klientom konkurencji).

Zobacz Nasze Realizacje