O czym należy pamiętać przy zmianie strony internetowej?

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Kilka bardzo istotnych porad dla osób które planują odświeżenie lub kompletną przebudowę swojej strony internetowej. Dobrze jest pamiętać o kwestiach opisanych w tym poscie. Dzięki tym kilku prostym poradą zachowamy spójność przejścia na nową stronę WWW, zachowamy osiągnięty wynik SEO i nie stracimy starych Klientów i wejść.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 7

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
W poprzednich wpisach opisywane były różne drogi szukania oszczędności, m.in. przez mapowanie procesów i ich automatyzację. Wskazywane były ogólne drogi znajdowania metod optymalizacji kosztów w firmie. Czas na konkretne rozwiązania, które można wdrożyć natychmiast.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 6

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
W poprzednich odsłonach blogu dotyczącego optymalizacji kosztów w firmie mowa była o mapowaniu procesów i ich optymalizację poprzez wdrażanie zautomatyzowanych systemów, rozważane były problemy kosztów stałych i zmiennych, przedstawiane były metody optymalizacji pracy.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 5

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
W pierwszym wpisie dotyczącym optymalizacji kosztów w firmie podany był przykład optymalizacji kosztów poprzez redukcję czasu pracy pracowników poprzez wprowadzenie zautomatyzowanych i zintegrowanych systemów informatycznych. Redukcja czasu pracy pracowników odbywać się może również poprzez zatrudnianie wyspecjalizowanych specjalistów – na przykład poprzez outsourcing usług, co również zostało omówione na tym blogu.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 4

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Część 4 – Oszczędności w firmie i racjonalizacja kosztów na przykładzie hostingu. W pierwszym wpisie z cyklu szukania oszczędności w przedsiębiorstwie, gdzie główną uwagę skupiliśmy na oszczędności poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, przedstawiona została ogólna procedura szukania oszczędności, składająca się z mapowania procesów, planowanie optymalizacji, wdrażanie i monitorowanie wyników.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 3

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Część 3 – Outsourcing. W cyklu wpisów dotyczących optymalizacji kosztów poruszane były już tematy związane z oszczędnością poprzez automatyzacje procesów (część pierwsza) oraz optymalizację kosztów poprzez wybór najrozsądniejszych warunków rozliczeniowych pomiędzy opłatami stałymi lub zmiennymi. Kontynuując poniekąd ten temat, w tym wpisie znajdują się wskazówki dotyczące możliwości zmniejszania kosztów poprzez outsourcing, czyli realizacji części procesów poprzez zewnętrzne firmy.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 2

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Część 2 – Koszty stałe i koszty zmienne. W pierwszej części dotyczącej optymalizacji kosztów mowa była o oszczędzaniu czasu pracy, zwiększaniu efektywności i jakości wykonywanych zadań poprzez wprowadzenie automatyzacji, integracji systemów oraz wdrożeniu procedur kontrolnych i mechanizmów raportowych, w myśl zasady, że wszystko co da się zmierzyć, można poprawiać.

Jak optymalizować koszty w firmie? Część 1

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Część 1 – Integracja systemów informatycznych Tym artykułem rozpoczynamy serię artykułów dotyczących szukania oszczędności w firmie, optymalizowania kosztów i zmniejszania czasu pracy pracowników przy pracach niekreatywnych. Celem wpisów jest wskazanie konkretnych obszarów, w których faktycznie można zoptymalizować pracę i koszty firm, zarówno w przypadku małych, średnich, czy dużych przedsiębiorstwach.

Zarządzanie dokumentami firmowymi i notatkami

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Na podstawie własnych doświadczeń oraz doświadczeń w kontaktach z innymi firmami wiemy jak częstym i poważnym problemem jest brak usystematyzowanej procedury zarządzania dokumentami a już zupełnie notatkami ze spotkań czy konferencji. Jest to problem o tyle ważny, że zignorowanie go prowadzi do znacznych problemów z zarządzaniem procesami, projektami czy nawet najprostszymi wymogami formalnymi. Powoduje to powstanie chaosu w firmie, który z kolei zwiększa czas potrzebny na wykonanie wielu czynności. Oczywiście przekłada się to na gorsze wyniki firmy, zwiększa niezadowolenie klientów i możliwości powstawania konfliktów.

Chcesz założyć firmę? Uwaga na oszustów! Będą Ci przeszkadzali nie tylko urzędnicy!

by Zespół dibby Polska 0 komentarze
Wpis ten zamieszczamy z intencją przestrogi dla wszystkich Państwa – naszych klientów oraz konkurencji. Może to wydać się niedorzeczne, że chcemy żeby konkurencji powodziło się jak najlepiej jednak, z pewnością zauważycie w tym blogu, że nie boimy się konkurencji, – co więcej, chcemy żeby była coraz mocniejsza. Oczywiście zbaczając z głównego wątku pewnie spytacie się, dlaczego – otóż, dlatego że misją naszej firmy jest dostarczanie wysokiej, jakości, profesjonalnych usług najlepszych na rynku i większa i silniejsza konkurencja motywuje nas do bardziej efektywnej pracy i dostarczania wszystkim naszym klientom usług na nieosiągalnym przez innych poziomie.